Besplatna podrška

Šta je besplatna podrška?
Besplatna podrška za hardver omogućuje telefonsku podršku za osnovno postavljanje, instalaciju, sklapanje i povezivanje. Dodatne informacije potražite u materijalima povezanima sa podrškom koju ste dobili uz Omax proizvod.

Besplatna podrška za softver omogućuje telefonsku podršku za instalaciju, pokretanje ili ponovno instalaciju (bez vraćanja podataka) kada hardverska konfiguracija zadovoljava minimalne sistemske preduslove za softver. Dodatne informacije potražite u materijalima povezanima sa podrškom koju ste dobili uz Omax proizvod.

Koliko besplatne podrške mogu dobiti? 
Većina Omax softverskih i hardverskih proizvoda uključuje neograničenu besplatnu podršku za incidente u prvih 36 mjeseci vlasništva proizvoda. Dodatne informacije potražite u materijalima povezanima sa podrškom koju ste dobili uz Omax proizvod.

Vaš prodavac u saradnji sa kompanijom Omax pruža podršku za Omax proizvode. Dodatne informacije zatražite od prodavca od kojeg ste kupili proizvod.

Pogodnosti obuhvaćene Omax trogodišnjom ograničenom garancijom i uslugom OmaxCare Protection Plan dodatak su pravima navedenim u zakonu o zaštiti potrošača. Ako vas zanimaju pojedinosti, kliknite ovdje.